Szukaj

Zwroty i reklamacje

Jeżeli produkt zakupiony na s18.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni, kurierem lub w dowolnym salonie S18

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: shop@s18.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić lub poprzez skontaktowanie się z telefoniczną obsługą sklepu internetowego S18: Biżuteria: 603 336 111.

Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:

A. Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:

a) W obecności kuriera zapakuj produkty w bezpieczny sposób:
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
- jeśli został wypełniony formularz zwrotu to dołącz go do przesyłki.
- na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na S18.
Dzięki niej nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów. Zwrot produktów w tej formie odbywa się na koszt S18.
b) Wyślij produkty.

Adres do zwrotów:

Sklep Internetowy S18 BRASTO, ul. Krzyżowa 27, 30-199 Rząska k. Krakowa

Z dopiskiem: “ZWROT”.

B. Osobiście w Salonie S18:

Należy zgłosić się do S18 w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu lub jego kopią (paragon). Należy wcześniej skontaktować się z telefoniczną obsługą sklepu internetowego S18:
- w przypadku biżuterii pod numerem telefonu: 603 336 111
w celu ustalenia terminu zwrotu oraz konkretnego Salonu, w którym będzie dokonywany zwrot towarów. Zobacz gdzie znajdują się Salony S18.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji. Zobacz gdzie znajdują się Salony S18.

Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy o wydrukowanie i podpisanie.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: shop@s18.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

Reklamacje, Sklep Internetowy S18 BRASTO, ul. Krzyżowa 27, 30-199 Rząska k. Krakowa Kraków z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów S18 (Zobacz gdzie znajdują się Salony S18)

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223 http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Legenda:
/* dotyczy Klientów, będących konsumentami.

Jeżeli chcesz zwrócić towar osobiście, zapraszamy do naszego sklepu.

Mapa dojazdu